Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Psp XL doet raar & brushes werken niet!!

• Deborah

hoi ik heb een vraag voor iedereen die ook maar iets weet over mijn probleem!!

ik heb sinds een week of 3 de nieuwste psp,paint shop pro photo Xl.Ik had psp9 en zogauw ik het programma had heb ik hem meteen geinstalleerd.maar als ik nu mijn psp op wil startten dan doet hij het niet!!ik kan em 1 keer of 100 keer aanklikken hij komt niet tevoorschijn!als ik dan vervolgens op ctrl+alt+delete druk staat hij wel in het rijtje van de op dat moment actieve programma's,dus hij draait wel maar ik zie hem niet!!De enige manier dat ik hem aan de praat kan krijgen is als ik de complete pc opnieuw opstart en dan op 1 bepaald moment een aantal keer op het psp icoontje klik,vlak nadat het windowsscherm tevoorschijn komt.

en als ik hem dan aan de praat heb doen me brushes het ook ineens niet!als ik een brush wil importeren komt er voor dat dat een nieuwere indelingsversie is en sluit weer af.ik heb zown beetje alle psp-brushes geprobeerd die er maar te vinden zijn en telkens komt die melding er voor!!

ik was het een vorige week zo zat dat mijn nieuwe psp niet normaal werkte dat ik hem er af heb gegooid en de oude psp9 weer heb geinstalleerd maar daar doen de brushes het dus ook niet meer!! :(

please kan iemand me helpen??dit is al de zoveelste site waar ik mijn probleem neerzet en het programma eraf gooien en er opnieuw opzetten werkt dus niet!!

groetjes deborah

• Verena

IK HEB DAT 2E PROBLEEM OOK!

bij mij staat er ook steeds dat het een nieuwere indelingsversie is!

echt irritant!

xxx

• Mrs.Mena

Wat jullie probleem ook is, het totale programma dus ook de sleutels in het register moet worden gedeinstalleerd. Daarna pc opnieuw opstarten, dan alsnog psp weer opnieuw installeren. Ook alle dll files opnieuw installeren (5 in totaal) en daarna moet het programma gewoon werken, althans zo deed hij het bij mij wel

groet