Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

trage psp x1

• lollifantje,m/v 1engel en 2 bengels !

hoi hoi

ik had een vraagje, mijn psp loopt nogal traag, waarschijnlijk doordat mijn harde schijf te vol is.

maar nu kreeg ik een tip dat je de caches van psp eens moest verwijderen, dat zou ook helpen.

wat is dit, wat houd het in, en raak ik dan niks kwijt?

alvast bedankt voor de antwoorden!

• Jenny

Als ik met psp werk heb ik alleen materialen en lagen aanstaan.

Gooi je meer open dan werkt ie ook wat trager volgens mij.

En als ik jou was zou ik eens kijken wat er in je temp staat, die wil ook nog wel eens aardig vollopen.

Leeg je die dan krijg je weer wat ruimte op je C schijf.

gr Jenny

• lollifantje,m/v 1engel en 2 bengels !

ok, maar ben dus echt een leek verder met de pc…ik kom aardig uit de voeten wat bewerken betreft, en weet hoe ik moet downloaden e.d maar wat zijn temp?

en waar vind ik dat?

• Kittekat >^..^<

Temporaty internetfiles.

Ga naar boven in je balk van je computer, zoek naar het woord ‘extra’ en ga daar voor het woord internetopties.

Onder het tabblad ‘algemeen’ vind je de optie om je browsegeschiedenis te verwijderen. Kanje gewoon aanvinken, gebeurt er verder niks engs met je PC of zo.

Maar alle tijdelijke bestandjes die het internet meeneemt van sites (om die makkelijker te bekijken etc) worden dan verwijderd. Ze zijn namelijk nutteloos om te bewaren.

Ik doe dat zelf zo eens per week, houdt de boel lekker netjes :)