Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

paint shop pro

• Miekje mv Chanel en Sarissa

Een aantal jaren terug was ik zeer fanatiek met psp 7.0 (al mega achterhaalt ik weet het :)

Ik zat toen bij een psp groep van Simone (yali design) toen het enthousiasme daar in de groep steeds minder werd ben ik daar weg gegaan maar eigenlijk was ik wel benieuwd wat daarmee is gebeurd.

De groep is w.s verdwenen want daar kan ik niks meer van vinden wel nog een site van simone waar lesjes staan maar waar het kort op neer komt ik mis die lessen eigenlijk…vond ze altijd erg prettig om te doen.

er zijn genoeg sites met lessen etc maar op een of andere gekke wijze vond ik die andere lessen er fijn…

wie kan mij aan de nodige info helpen

groetjes een nieuwschierige miek

• Resa

Ik kan ook niks vinden over de groep.

Maar misschien kun je het aan haar zelf vragen door een mailtje ofzo te sturen.

• Angel

Hallo Miekje

Ja ik heb er ook lesjes van gehad waren ontzettend leuk en leerzaam maar Simone is er helemaal mee gestopt .

Ik ben nu weer bezig met lesjes te maken met Sunsook-Design is ongeveer ook hetzelfde je krijgt iedere week een lesje te maken en ook 1 die je dan zelf moet maken.Ook krijg je ook je eigen juffie .

Mischien is dat wel wat voor je.

Ik hoor het wel.

liefs

Angel