Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

aansluiting tv

• Anita

Hallo,

Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien of mijn tv geschikt is voor een aansluiting van de psp. Ik heb een kabel ( voor 5 dec ) gekocht met 5 pluggen. Maar ik weet niet zeker of mijn tv hier voor geschikt is.

Als het werkt zou ik via deze kabel ook spelletjes op de tv kunnen doen, maar voordat ik het pakje open maak wil ik eigenlijk zeker weten of mijn tv dit ondersteunt.

Alvast bedankt voor de reactie

• Anita

PS het betreft de laatst PSP Slim and Lite

Anita schreef:

>

> Hallo,

>

> Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien of mijn tv geschikt

> is voor een aansluiting van de psp. Ik heb een kabel ( voor 5

> dec ) gekocht met 5 pluggen. Maar ik weet niet zeker of mijn

> tv hier voor geschikt is.

> Als het werkt zou ik via deze kabel ook spelletjes op de tv

> kunnen doen, maar voordat ik het pakje open maak wil ik

> eigenlijk zeker weten of mijn tv dit ondersteunt.

>

> Alvast bedankt voor de reactie

• Angel

Hallo Anita

Zo als je ziet aan de rechterkant zie je staan dat dit een prikbord is voor Paint Shop Pro,en niet voor spelletjes, voor Playstation.

Dus ben je hier verkeerd.

Sorry………………….

Liefs

Angel

• Anita

Beetje blond, heb niet echt gelezen, omdat de tijd dringt. Zag wel hier KAN je vragen stellen, maar wist niet dat dit ALLEEN voor Paint shop was, sorry !

Maar mocht dit toch iemand lezen en het antwoord weten………..graag.

• Kittekat >^..^<

“Hier kan je vragen met betrekking tot PAINT SHOP PRO stellen. Het fotobewerkingsprogramma. NIET PlayStationPortable!”

Omdat het de hobby van de meeste bezoekers hier is om met Paint Shop Pro te ‘spelen’, lijkt het me duidelijk dat je daarom ook alleen maar antwoord kunt verwachten over problemen betreft dat programma.

Er zijn beslist ook fora waar je jouw vraag kwijt kunt hoewel ik je als advies wil geven om ONDANKS de tijdsdruk toch ook daar éérst te lezen waar dat forum over gaat.

Kitty

• Anita

“Beste KitteKAT”

Je doet je naam wel eer aan !!!

groetjes

• Kittekat >^..^<

Leek mij een zeer correct antwoord.

*miauw*

• Astrid

Hoi Anita,

Je oproepje is al enkele maanden oud, maar heb je al gekeken op de prikpagina van de playstation?

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=81

Hier kun je je vragen stellen over de playstation.

Jammer van de reacties hieronder, iemand een beetje wegwijs maken op internet kan nooit kwaad. Nobody is perfect denk ik dan altijd maar. Succes met je PSP! En als je ooit nog eens paint shop pro koopt, kom dan gezellig terug! Het is een super leuk fotobewerkingsprogramma wat misschien wel net zo veel plezier geeft als een spelletje op de psp :)

• Anita

Beste Astrid,

In ieder geval bedankt voor je leuke maar vooral aardige reactie.

Ik ga e.e.a. nazoeken.

Bedankt !