Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

snelgids PSP9

• marianne

Goeiemorgen!

Na jaren te hebben gespeeld met PSP7 ben ik toch eindelijk naar versie 9 overgestapt. Ik weet dat er nog nieuwere versies zijn, maar ik vind 9 al een hele uitdaging;).

Alleen… er is bijna geen boek meer te vinden (ik weet het, ik loop hopeloos achter), en er zijn toch dingetjes die ik graag met een boek erbij wil uitpuzzelen. Ik zoek met name het boek Snelgids Paint Shop Pro 9. Dat wordt natuurlijk nergens meer geleverd, ook niet bij de uitgeverij. Heeft iemand die misschien al verder is gegaan in het PSP-gebeuren dit boek voor mij ter overname?

Ik hoor het graag!

Groetjes, marianne

• Kittekat >^..^<

Bol.com ook niet meer?

En vind je geen uitleg en lesjes (tutorials) op het internet dan?

Ik heb geen boek, sorry….

• marianne

Hoi, Kitty!

Zelfs Bol.com niet… Ik ga het bij De Slegte in Den Haag proberen. Je weet maar nooit;)!

Ja, er staan zat lesjes op Internet, dat is het punt niet. Maar ik zie graag de mogelijkheden van zo'n programma zwart op wit staan.

Zelf uitpuzzelen werkt natuurlijk ook, maar ik ben van de boeken!

Ik zoek gewoon door; ondertussen probeer ik gewoon van alles uit. Ook leuk.

Groetjes, marianne

• marianne

Daar ben ik weer even. Het is inmiddels gelukt met het boekje; kwam na weer gegoogeld te hebben op de site van Occident (internet boekhandel), en daar heb hik het kunnen bestellen, zónder verzendkosten! Binnen drie dagen lag het op de mat! Bravo! Ik ben hartstikke blij!

Groetjes, marianne

• marianne

hik=ik ;)