Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kan geen foto/afbeelding openen in PSP7

• Kwissie85

Kan iemand mij misschien helpen, ik heb een probleem met PSP7die ik nog steeds gebruik.

Ik heb een legale versie van PSP op cd staan, ik heb deze in het verleden al een paar keer geinstaleerd om m'n eigen pc of de pc die in de woonkamer staat, nooit problemen mee gehad.

Nu heb ik m van de week opnieuw geinstalleerd en alle bestandstypen geselecteerd om te kunnen openen in PSP.

Maar is dus het probleem als ik een foto of afbeelding wil openen vanuit windows (op afbeelding staan -> openen met PSP) doet hij dit niet en geeft deze foutmelding“ kan het bestand niet openen”, en als ik m in PSP zelf open dan geeft hij aan “geef een geldige bestandsnaam op”

Weet iemand wat dit kan zijn, ik heb in het verleden dit nog nooit gehad????

Alvast bedankt

• Kittekat >^..^<

Laat me een gok doen: heb je bij ‘preferences’ aangevinkt dat een .jpg als normaal geopend kan worden?

• Kwissie85

Bij welk deel van preferences-voorkeuren had dat moeten zitten bij; Algemene programma voorkeuren, voorkeuren bestandsindelingen of koppelingen met bestandsindelingen.

ik kan daar niks vinden en als ik .jpg uitvink dan doet ie nog niks…