Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

pspX niet meer openen

• ilse mv iris(19),brent() en evi(3)

Ik heb onlangs(1 week geleden) Windows vista op mijn computer geinstalleerd .

Sinds gisteren kan ik nu mijn PspX niet meer openen;

Telkens komt er een melding van windows dat het programma Psp niet kan worden geopend en dat er een oplossing wordt gezocht.

Het lukt me wel, als ik hem eerst helemaal verwijder en daarna PSPX opnieuw installeer.

Maar dat is natuurlijk niet de oplossing ,om telkens opnieuw te installeren.

Kent iemand dit probleem?

Ik was me al aan het bedenken om een nieuwere versie van PSP aan te schaffen, maar gaat dat dan niet hetzelfde probleem geven?

Ilse

• Resa

Hoihoi

Ik heb hier psp X2 zonder moeite draaien onder Vista, ook XI heb ik zonder problemen op Vista gehad.

X niet, dus wat het is en wat de oplossing is kan ik je niet zeggen.

Groetjes

Resa

• ilse mv iris(19),brent() en evi(3)

Dank je.

Ik heb ondertussen de truk uitgeprobeerd van iemand hier om PSP ineens te openen zodra ik mijn bureaublad zag en idd dat lukte bij mij ook.

Dus los ik het maar voorlopig zo op

ilse

• Corrie

Als er een oplossing is kan ik daar dan ook van mee genieten, ik zit met het zelfde probleem ook op vista bij voorbaad dank Corrie

• Kittekat >^..^<

Geen Vista op mijn PC zolang ik blijf horen over de problemen van PSP in combinatie met Vista!