Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

8BF-bestand

• Amai

Hallo

ik heb een vraagje ik kan de 8BF-bestand niet open, hebben jullie daar een progamma voor ???

ik heb al in psp met bestand locatie geprobeerd maar dat ging niet.

Help hahaha

bij voorbaat bedankt

Groetjes Amai

• @rhowing

.

Hoiiii.. Amay..

Amay een 8bf-bestand is een filter om je plaatjes te kunnen bewerken in onderandere een programma als paint shop pro,

het bestandje op zich kun je niet openen, alleen via een fotobewerkingsprogramma..

Het beste kun je ergens op je pc. een map aanmaken (noem deze bv. filters) waarin je submappen aanmaak met daarin het betreffende filters.

Een 8bf-bestand een makkelijk bestand je plaatst hem in een map en hij doet dan z'n werk, maar er zijn ook filters die moet je echt (net als een programma) installeren.

Als je het filter in een map heb geplaatst dan moet psp. alleen nog even weten waar je die map filters heb geplaatst en dat doe je via Bestand / Voorkeuren / Bestandlocaties..

als je dat gedaan heb moet je meestal paint shop weer even afsluiten en opnieuw opstarten en nu zal hij je filter ook mee laden.. Je vind je filter onder Effecten / Insteekfilters..

Nou hieronder nog even een link waar je ook nog het één en ander kan lezen…

http://www.me-4-you.nl/tips/filters/index.html

Groeten

Arjen..

.