Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

problemen met opslaan van brushes

  • juut@kpnplanet.nl

    hallo, ik heb leuke penselen gevonden op internet. Ik wil ze gaan gebruiken voor mijn website.

    Er staat dat ik ze moet opslaan, unzippen en moet opslaan in de map penselen van mijn photo shop programma.

    Ik gebruik Corel paint shop X2

    Maar dat lukt me dus niet.

    Als ik ze download krijg ik een mapje op mijn bureau blad, ik pak ze dan uit met winzipp en krijg een ander mapje.

    Dan ga naar psp x2, bestand, importeren, aangepast penseel, zoek de map en klik op openen.

    Ik krijg dan een venster waarin staat “Dit bestand is een nieuwere indelingsversie en wordt niet ondersteund.”

    Ik heb al op updaten in psp geklikt maar hij zegt dat er geen nieuwe updates zijn.

    Ik had ook nog een ander oudere paint shop 9 op mijn pc staan en heb het ook via die geprobeerd, maar krijg de zelfde melding. ik heb ook nog een andere zip gedownload Jzip en het daar mee uitgepakt, maar ook dat werkt niet.

    Doe ik iets fout? Hoe krijg ik die brushes in mijn psp?

    groetjes Judith

  • Kitty

    Zo vanaf een afstand is het moeilijk te beoordelen maar heb je wel eens naar de uitgang gekeken? Ik weet, even uit mijn blote hoofd, dat in mijn PSP10 de uitgang .pspbrush was (of zoiets) en dat het nu een andere uitgang heeft. Check dat eens.

  • Coons

    Heb je je mapje van de penseel streken wel geactiveerd?

    Als je het programma hebt opgestart ga je naar bestand en dan bestandslokatie. daar moet je penseelstreken activeren. Daarna kun je je nieuwe gewoon in het mapje plaatsen.

  • Sylvia1963

    ik heb mijn brushes gewoon op een andere schijf gezet en geactiveerd werkt perfect moet ik zeggen, heb ook psp XI