Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

collage maken (zie afbeelding op de site bij PSP)

  • Monica

    Hallo,

    ik werk al tijden met PSP (vanaf versie 7 tot nu met versie X2). Wat ik graag nog eens zou willen leren (en dus maken) is een samengestelde collage zoals je die vindt op de site zelf onder het kopje “van de redactie”. Wie kan mij helpen aan een tutorial hiervan of een wizard o.i.d.

    Heel hartelijk bedankt voor de moeite.

    Monica

  • Coons

    Er zijn een aantal forums waar je lesjes kan maken met psp. Hier leer je ook alle ins en outs van psp.

  • Kitty

    Dat was volgens mij niet de vraag :)

    Als Monica al zo lang met PSP werkt dan moeten haar de in en outs van het programma wel bekend zijn.

    Eerlijk gezegd Monica, weet ik niet waar je zo'n lesje zou kunnen vinden maar als je goed naar het plaatje kijkt dan moet het toch wel zélf te maken zijn??

    Ik heb volgens mij nog wel een grotere afbeelding (weet het niet helemaal zeker) dus geef me een gil als je die zou willen hebben.

    Kitty

  • Coons

    Ik bedoel te zeggen dat je op bv zo'n forum verschillende soorten collages leert maken. En daarbij misschien ook neg wel dingen die je nog niet weet van psp.

  • monica

    Bedankt voor jullie reacties.Ik heb inmiddels een aantal “uurtjes” gestruind op het net en ben wel het e.e.a. tegengekomen. Veel van dit soort zaken zijn geschreven voor Photoshop (een programma waar ik zelden mee werk) maar heb ook wat voor PSP gevonden. Heel veel is engelstalig maar daar heb ik gelukkig geen problemen mee, behalve dan dat ik de technieken benamingen even moet vertalen naar de benamingen in het nederlands.

    Kan in ieder geval verder met waar ik mee bezig was.

    Kitty, hou me aanbevolen voor de vergrote afbeelding zodat ik nog een extra goed voorbeeld heb. Nogmaals bedankt voor de moeite.

    groet,

    Monica