Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tekentablet

• marianne

Voor 't eerst geschilderd met PSP! Leuk!!! Nu dus nog het tekentablet, dat wordt genieten! Groetjes, marianne

• brilletje

en lukt het een beetje?

heb jij tekentalent?

• marianne

Beetje… Met potlood en penselen gaat 't wat lekkerder, maar dit is toch ook wel heel leuk, hoor! Groetjes, marianne

• karina

Hoi Marianne,

Je schreef in een eerder bericht dat je wat hebt getekend in psp, zelf teken ik ook graag (maar dan met potlood) maar in psp wil het mij nog niet echt lukken. Ik heb ook zo'n tekentablet (alleen nog niet aangesloten op de nieuwe comp.) misschien ben ik wel te ongeduldig, maar het enige wat ik kon tekenen was een konijn met alleen ronde vormen, zo'n nijntje-konijn.

Ik ben dus heel nieuwsgierig wat jij maakt.

• marianne

Hoi, Karina! Omdat ik (nog) geen tekentablet heb, weet ik ook nog niet wat ik ermee kan. Beetje “schilderen” heb ik al geprobeerd met PSP, en dat is best leuk!Maar ik ben pas in de oefenfase:), dus ik denk dat niemand erop zit te wachten om daar iets van te zien:)! Ik ben in ieder geval met de airbrush bezig, en daar valt heel veel mee te experimenteren. Het is niet echt te vergelijken met schilderen met een penseel, maar het is wel heel leuk! Ben inderdaad wel heel nieuwsgierig naar het werken met een tekentablet, maar zit een beetje tegen de prijs ervan aan te hikken, vooral omdat ik niet weet wat ik ermee zou kunnen. Wat voor een heb jij er?

Groetjes, marianne

• Annie Van Beemen

Hoi ik zou graag leren tekenen met psp maar heb het nog nooit gedaan,tekenen zonder pc dat lukt me wel ik schilder Aquarel .Weet iemand waar ik nederlandstalige lessen kan vinden,

Dank bijvoorbaat

Groetjes, Annie

• marianne

Hoi, Annie! Geen idee, ik ben ook zomaar wat aan het proberen. Maar ik denk niet dat het te vergelijken is met “gewoon” tekenen en vooral schilderen. Ik vind het juist zo spannend als je aan het schilderen bent dat er dingen op je papier gebeuren die je niet had verwacht, en dat is toch heel anders wanneer je met de computer aan het werk bent. Ik bedoel het gevoel van de penselen op het papier enzo. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Het lijkt me hartstikke leuk, met die pen tekenen, maar ik denk dat het twee totaal verschillende dingen zijn! Groetjes, marianne

• >^..^< Kitty

Effen opscheppen; ik krijg vanavond zo'n tablet van een vriendin.

Zij had er eentje ‘over’!!

Is dat boffen of wat??

Kitty

• marianne

Wow! Da's hartstikke leuk! Ik heb er eentje gekocht via Marktplaats, best eng hoor, maar als ik ‘m heb hoor je wel hoe ik ’m vind! Ben benieuwd of hij jóu bevalt! Laten weten, hoor! Groetjes, marianne

• Annie Van Beemen

Wauw Kitty dt is geluk hebben he !

Kan iemand me uitleggen hoe je tekend ik probeerde,maar krijg alleen een rechte en schuine lijn ik kan er ook nog niks van .Kan je niet constant een figuur tekenen ?

Groetjes Annie