Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

tekentablet

• >^..^< Kitty

Even dacht ik dat het niks was….maar het batterij'tje bleek zo goed als leeg te zijn.

Het ís wennen maar wel handig.

Ik zal eerdaags een tekening maken…kijken of dat lukt.

In ieder geval gaat overtrekken best aardig. De moeite waard om zó te oefenen.

• marianne

En, Kitty, is het wat? Ik ben hartstikke benieuwd! Groetjes, marianne

P.S. Wat is het er voor eentje?

• Kitty>^..^<

Uitleggen hoe het werkt?

Kan ik niet…je zet de pen op het veld en tekent, of schrijft.

Misschien dat je wél even naar de instellingen kunt kijken.

Zo heb ik bv aangegeven dat mijn pen als een muis moet functioneren. anders moest ik constant van uiterst recht naar uiterst linke over het -redelijk grote- tablet heen.

Kitty

• marianne

En het is léuk! In ieder geval werkt het harstikke fijn als je tubes wilt maken. Nu de rest van het boekje bestuderen, want er kan vast veel meer mee!

Groetjes, marianne

P.S. Kitty, watvoor een tablet heb jij? Ik ben zo benieuwd! Die van mij is een Wacom ArtPadll.

• Kitty >^..^<

Ik heb een Trust en ik ben reuze blij dat ik 'm heb gekregen en niet heb hoeven te kopen!!

Ik kan zo goed met de muis werken dat ik het nut niet inzie van die pen. Behalve dan het in het echt schrijven, dat vind ik dan nog wel nuttig :)

• marianne

Ik heb ‘m voor weinig, hoor;), en ik vind hem tot nu toe de moeite waard! Aan een dure nieuwe zou ik me niet gewaagd hebben; je weet immers nooit van tevoren of zo’n ding in gebruik niet zwaar tegenvalt.

Ik ga weer verder spelen, groetjes, marianne:)